JORNADES
Divendres 21 de novembre
Horari: de 10 a 12 h
Aprèn a construir un pla d’ingressos i despeses amb previsió de cobraments i pagaments que entengui la banca, amb Josep Maria Moré, consultor en formulació i implementació de plans estratègics per a pimes.
Aquest taller, emmarcat en el Programa Creix i Connecta, és una sessió 100% pràctica adreçada a emprenedors, autònoms i microempreses. L’objectiu és oferir un mètode senzill i efectiu per elaborar un pla de finançament i una previsió de tresoreria creïble davant de la banca.
S’explicarà pas a pas com construir un pla de cobraments i pagaments adaptat al negoci, per detectar possibles tensions de tresoreria, calcular necessitats o superàvits, i presentar la informació financera amb seguretat i claredat davant de les entitats bancàries.
Continguts clau
- Què valora realment la banca
- Com projectar ingressos i despeses amb criteri
- Diferència entre ingressos/despeses i cobraments/pagaments
- Planificació de la tresoreria
- Detecció de desequilibris i alternatives de finançament
- Pautes per presentar la previsió de manera entenedora i professional
L’activitat tindrà lloc el divendres 21 de novembre de 10:00 a 12:00 h, a la Cambra de Tarragona (format presencial). Les places són limitades, per la qual cosa es recomana inscriure's al més aviat possible.
Amb el suport de la Diputació de Tarragona.