JORNADES
26 de novembre
Horari: a les 16:00 hores
Xantal Llavina, vindrà a la Cambra de Tarragona el 26 de novembre a les 16.00 h per participar en la cloenda del programa d’emprenedoria Creix i Connecta, impulsat per la corporació tarragonina amb el suport de la Diputació de Tarragona.
La ponència, titulada “Emprèn el teu futur”, presentarà casos inspiradors d’emprenedors i emprenedores, i compartirà les claus per emprendre amb innovació, passió i valors.
L’acte serà presentat i conduït per Albert Abelló (Cambra de Tarragona).
Qui és Xantal Llavina
Xantal Llavina és periodista TIC, divulgadora i productora executiva especialitzada en tecnologia i innovació. Dirigeix i presenta el programa Revolució 4.0 a Catalunya Ràdio i TV3, i és autora dels llibres Emprèn el teu futur, #SomDigitals i Facebook.
Ha estat reconeguda amb el Premi Dona TIC Divulgadora de la Generalitat de Catalunya el 2018.
A les 15.30 h, es convida els assistents a compartir un cafè networking, una oportunitat per conèixer altres emprenedors i emprenedores del territori, intercanviar experiències i crear noves connexions professionals.
L’acte és obert al públic amb inscripció prèvia (places limitades) i tindrà lloc a la seu de la Cambra de Tarragona (Av. Pau Casals, 17).