Joan Ligorio, soci fundador i director d’Estratègia d’Avençia, i Narcís Estanyol, soci fundador i director de Transformació Digital d’Avençia, vindran a la Cambra el proper 27 de març a les 9 del matí per tal de prendre part a una nova sessió del cicle de jornades Bon dia Tarragona.
Ligorio i Estanyol ens parlaran d’intel·ligència artificial: 6 decisions per aplicar-la a la teva empresa sense errors ni fum.
I en el decurs de la seva intervenció explicaran que la intel·ligència artificial no és només una qüestió tecnològica, sinó una qüestió de direcció.
A partir dels sis passos per digitalitzar amb IA sense risc, repassaran les sis decisions imprescindibles que tota empresa, emprenedor i directiu han de prendre per aplicar-la amb criteri, evitar errors habituals i obtenir resultats reals.
Parlaran també de com identificar bé el problema del negoci, on convé començar, com treballar amb dades i processos fiables, com integrar la IA amb el que ja existeix, com liderar l’adopció interna i com mesurar i escalar només allò que genera valor.
La sessió tindrà un enfocament molt pràctic, amb reflexions, casos i exemples pensats per a directors generals, empresaris i responsables de transformació digital.
L’objectiu és oferir un marc clar per separar el fum dels resultats i ajudar a les empreses a avançar amb més criteri, menys risc i més impacte.
Bio
Joan Ligorio és soci fundador i director d'estratègia digital a Avençia, una consultora que acompanya a les pimes en la transformació digital combinant estratègia, tecnologia i focus en les persones.
Amb més de 30 anys d'experiència professional en màrqueting, vendes i operacions, ha ocupat posicions de responsabilitat a empreses multinacionals com Kimberly Clark, Mars i Gallina Blanca.
Com a consultor en estratègia sènior, acumula 20 anys d'experiència multisectorial, dissenyant i implantant solucions pràctiques orientades a resultats mesurables.
A més, és professor associat del àrea de Marketing Operations & Supply a EADA Business School des de fa 19 anys, on ha estat director de Relacions Institucionals del Postgrau de Transformació Digital per a Pimes.
Narcís Estanyol fa més de 25 anys que treballa en el món del màrqueting digital i Internet. Va formar part des dels inicis de la xarxa a Espanya com a director comercial del buscador ¡Olé!, posteriorment adquirit per Telefónica en la primera gran operació de compra d'una startup a l'Estat.
Després va ser director de l’agència digital del Grup Grey a Espanya, amb oficines a Barcelona i Madrid.
És fundador de Comblue, una de les agències digitals pioneres a Barcelona, i actualment és soci d’Avençia, des d’on impulsa projectes d’intel·ligència artificial i digitalització per a empreses.
També és professor i tutor del postgrau de Transformació Digital per a Pimes catalanes d’EADA Business School, on ha acompanyat a més de 30 empreses en la definició del seu pla de transformació digital i diverses organitzacions en la seva posterior implementació.
Els Bon dia són una iniciativa de la Cambra de Tarragona amb el suport de Repsol, CaixaBank i Port de Tarragona. I la col·laboració de Bic Graphic i Yzaguirre.

