Notícies de la Cambra

LinkedIn com a eina de negoci: posicionament i vendes

Adriana Daveri, estratega de LinkedIn, prendrà part el 21 de gener a les 9.30 hores a una nova sessió del cicle de jornades Accelera Pime, que organitza la Cambra de Tarragona en format virtual.

Daveri ens explicarà i demostrarà amb casos pràctics que LinkedIn no és només una xarxa social per trobar feina, sinó que és una plataforma altament efectiva per posicionar la teva marca, vendre serveis i fer negoci.

Per això se centrarà en allò que és realment important a LinkedIn: com enfocar el perfil i presència per comunicar valor i també com mostrar els serveis de manera professional i coherent.

Des de la seva experiència en projectes digitals i treball per objectius, la ponent ens ajudarà a ordenar la presència a LinkedIn perquè el perfil, la xarxa i les accions estiguin alineats amb el que realment es vol vendre. Combinarà visió estratègica i aplicació pràctica per tal de que els assistents a la jornada identifiquin clarament què és important, què no ho és i com començar a utilitzar LinkedIn d’una manera més efectiva i sostenible.

Adriana Daveri és autora del llibre ¿Qué buscas en LinkedIn además de trabajo? 12 claves para aprovechar estar red desde el minuto uno. Treballa amb pimes i professionals que volen utilitzar aquesta xarxa social amb sentit, focus i coherència.

Les jornades Accelera Pime són una iniciativa de la Cambra de Tarragona i formen part del ventall d’accions a favor de la transformació digital de les empreses, que s’impulsen des de l’Oficina Accelera Pime de la Cambra, la primera de les Comarques de Tarragona.


Segueix-nos!

Agenda