Notícies de la Cambra

Hacking Ecology guanya la primera fase de l’Impulsa Startup

La Cambra de Tarragona ha acollit el Demo Day de la primera fase del programa Impulsa Startup, en què es van presentar 15 projectes procedents de diversos àmbits i sectors.

El projecte guanyador d’aquesta primera fase ha estat Hacking Ecology, que ha rebut un premi de 1.600 euros. Val a dir que el programa Impulsa Startup està cofinançat pel Fons Social Europeu.

Hacking Ecology desenvolupa tecnologies IoT orientades a la mesura de dades ambientals d’aigua, sòl i aire. L’empresa recull dades físiques d’entorns naturals per a estudis ambientals, la prevenció de riscos i la conservació del medi ambient.

Foto de grup amb els representants dels projectes presentats i foto amb Valentina Cristofoli, cofundadora de Hacking Ecology i els membres del jurat de la Cambra: Daniel Martín, director i secretari general; Elena Ruiz, responsable de Digitalització i Gabriel López, Comptabilitat.


Segueix-nos!

Agenda