Notícies de la Cambra

Poc més de 4.000 persones visiten la XII Fira de l’Ocupació

Poc més de 4.000 persones han visitat la Fira de l’Ocupació de Tarragona, que ha organitzat la Cambra al Recinte Firal.

Aquestes xifres, lleugerament superiors a les de fa un any, suposen un nou rècord de participació i consoliden la XII edició de la Fira com la plataforma laboral més gran del Sud de Catalunya.

Laura Roigé, presidenta de la Cambra, s’ha felicitat per aquest balanç i ha reconegut que les Fires de l’Ocupació que organitza la Corporació tarragonina són un model d’èxit seguit per Cambres de l’arreu de l’Estat, “que han replicat el nostre model”.

Un total de 90 empreses de sectors diversos necessitaven contractar a un miler de persones. “És la xifra d’estands més alta mai assolida” ha explicat Roigé, qui ha afegit que “en aquesta edició hem hagut de reorganitzar els espais per donar cabuda a totes les peticions de participació. Les xerrades i els tallers s’han organitzat al Palau de Congressos”.

Val a dir que la propera Fira de l’Ocupació de la Cambra tindrà lloc el 27 de març al Centre Cívic Montse Civit de Calafell, en horari de 9.30 a 14 hores.

A la foto de grup, i d’esquerra a dreta, Francisco Javier Claver, director general d’Asfaltos Españoles, ASESA; Montse Adan, primera tinent d’Alcalde de l’Ajuntament de Tarragona; Laura Roigé, presidenta de la Cambra; Maria del Mar Giner, directora dels Serveis Territorials d’Empresa i Treball a Tarragona; Joan Basora, director de Desenvolupament Corporatiu del Port de Tarragona i Francesc Pintado, president de la Federació d’Associacions d’Empreses d’Hostaleria de la Província de Tarragona.


Segueix-nos!

Agenda