Azufrera y Fertilizantes Pallarès, SA, Afepasa, ha invertit 11 milions d’euros en una nova planta de producció de 5.000 metres quadrats a Constantí. Un projecte d’expansió que li permetrà ampliar la producció, de les actuals 40.000 tones fins a les 48.000 tones anuals, i assolir una facturació de 30 milions d’euros, gràcies a les vendes a més de 80 països.
Jordi Hereu, ministre d’Indústria i Turisme, ha visitat les instal·lacions en un acte on també hi ha estat representada la Cambra de Tarragona, en la persona de Laura Roigé, presidenta.
El consell d’administració d’Afepasa amb Ignació Pallarès, president, al capdavant i el comitè de direcció, amb Manel Montaño, director general, han donat al ministre tots els detalls de la inversió i han posat en valor la cura per la sostenibilitat del projecte.

