Pel proper mes de setembre hem programat dues missions comercials presencials a Àfrica. La primera tindrà lloc dels dies 11 al 17 a Benín i Togo. Trobaràs més informació a l’enllaç que hi ha al peu d’aquesta notícia.
La següent missió, del 28 de setembre al 5 d’octubre, posarà el focus comercial a Gabon i Camerun, dos mercats força coneguts per la Cambra de Tarragona i que, atès el seu creixent potencial, és recomanable seguir visitant.
Val a dir que les missions comercials de la Corporació tarragonina són multisectorials, obertes a exportadors de tot el país i estan organitzades i liderades per Roberto Barros, director d’Internacional, Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.
Si hi vols participar ja cal que t’afanyis per formalitzar la teva inscripció.

